Cançons

lunes, 23 de marzo de 2015

PODCAST AUDACITY

PODCAST

El terme podcàsting deriva de les expressions anglosaxones 'Play-On-Demand' (POD), que vol dir 'reprodueix en demanda' i 'broadcasting', que vol dir radiodifusió o webcasting. El podcàsting generalment s'utilitza amb arxius d'àudio si bé aquesta tecnologia es pot utilitzar per a qualsevol classe d'arxiu, incloent-hi actualitzacions de programari, imatges i vídeos.
És a dir, el podcàsting permet l'enregistrament de ràdio per Internet o programes d'àudio d'Internet similars. Aquests enregistraments es poden descarregar a un reproductor portàtil (com per exemple un iPod) per poder escoltar l'enregistrament a qualsevol lloc o bé directament des de l'ordinador.

L'enllaç a la pàgina principal de Podcast és: http://www.podcast.es/index.php

Amb Podcast em vaig crear un compte on vaig haver de penjar diferents episodis de música que havia creat amb Audacity, i seguidament vaig penjar els mp3 al meu blog.

Projecte amb Audacity: Descargar Podcast
Exercici 5 amb Audacity: Descargar Podcast
Exercici 6 amb Audacity: Descargar Podcast 




No hay comentarios:

Publicar un comentario